Рекомендації

щодо заповнення класних журналів

на період карантину 

 

  Заповнення журналів відбуватиметься за індивідуальним графіком школи.

  Класні журнали заповнюються відповідно до календарно-тематичного планування згідно з розкладом.

  Під час заповнення можна використовувати нотатки й замітки, які були зроблені у довільній формі під час карантину.

  Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичного оцінювання. З іноземних мов  - за чотирма видами мовленнєвої компетенції.

  Річне оцінювання проводиться за результатами семестрових оцінок.

  Журнал обліку замін не заповнюється.

  Дати та зміст уроків записуються відповідно до календарно-тематичного планування та свого розкладу.  

Детально:

·         Оцінки переносяться із власних записів та електронних журналів.

·         На підставі поточних оцінок та контрольних робіт виставляються тематичні. Оскільки педагоги проводили контрольні у вигляді тестувань, відповідно те ж саме і фіксується у змісті (Контрольне тестування).

·         На підставі тематичних, отриманих під час другого семестру, виставляється семестрова.

·         Може виникнути питання щодо відсутності оцінок та неможливості виставити тематичну. У такому разі необхідно діяти відповідно до традиційних правил. Якщо учень не навчався впродовж карантину та не має оцінок, то ставиться «н» з позначенням «п/п» на сторінках відвідування, а також на предметних сторінках. Тематична ставиться «н/а» і не враховується під час виставлення семестрової.

·         Заміни у період карантину не оплачуються, тому, якщо вчитель викладав за вакансією, то потрібно було внести ці години до основного навантаження з урахуванням наказу №102.

 

 

Педрада онлайн

«Організоване завершення 2019/2020 навчального року та проведення підсумкового оцінювання»

Форма проведення: дистанційно, конференція в ZOOM

 

15.05.2020 р.

Вручити свідоцтва учням 9-х класів про здобуття базової середньої освіти в електронному вигляді 13 травня, Оригінали окремим учням за потреби, решта на початку нового навчального року.

Інформація щодо кількості та наповнюваності 5-х,10-х класів на 2019/2020н. р.

Клас

Кількість класів

Кількість учнів

5

1

24

10

2

34

 

 

Інформація буде поновлюватися протягом червня – серпня 2020р.

Педрада

«Організоване завершення 2019/2020 навчального року та проведення підсумкового оцінювання»

Форма проведення: дистанційно, конференція ZOOM

Порядок денний  педагогічної ради

1.     Про проведення семестрового та підсумкового оцінювання учнів.

2.     Внесення змін в річний план роботи школи та Освітні програми.

3.     Про відрахування та переведення  учнів для здобуття повної загальної освіти.

4.     Про затвердження графіка заповнення класних журналів.

5.     Про повідомлення учнів та батьків щодо способів оцінювання навчальних досягнень учнів, право на коригування та апеляцію.

6.     Про оцінювання учнів, які здобувають освіту за  формою педагогічного патронажу.

7.     Про видачу свідоцтв про здобуття базової середньої освіти випускниками 9-х класів.

Наказ про звільнення від проходження ДПА учнів 4 та 9 класів
526_Nakaz.pdf
Adobe Acrobat Document 912.3 KB
План роботи школи на 2019-2020 н. р..pdf
Adobe Acrobat Document 988.2 KB
Основні завдання на 2019-20н.р..pdf
Adobe Acrobat Document 336.1 KB
Напрямки роботи школи на 2019-20н.р..pdf
Adobe Acrobat Document 262.5 KB

 

 

Засідання

 

педагогічної

 

ради

 

 

ЗАСІДАННЯ

 

ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

 

 

 

"Нова українська школа - це школа

 

для життя у ХХІ столітті"

 

Атестація

 

педагогічних працівників 

 

2018/2019 н.р.

 

26 березня 2018 року у школі відбувся круглий стіл «Атестація – крок до творчості», на якій дев’ятеро педагогів школи: 

Верешко С.І., Бечка Л.Д., Говдан О.В., Ігнатюк В.В., Логош В.Д., Маршавка М.Т., Несторяк І.Ю., Поліщук Ю.І., Пентюк І.П. презентували свій педагогічний досвід. 

Виступ учителів перед педагогічним колективом та членами атестаційної комісії надає можливість продемонструвати свої досягнення, здобутки, педагогічні знахідки.

Основними завданнями, які вирішувались у ході атестації, було стимулювання неперервного підвищення професійного рівня працівників, визначення відповідності займаній посаді та рівню кваліфікації.

На засіданні  педагогічної ради учителі представили портфоліо, як узагальнюючий та системний огляд  педагогічної діяльності. Цікавими і неординарними були доповіді вчителів, оскільки кожен мав змогу креативно презентувати власний досвід.

           Педагогічна майстерність кожного вчителя формується  щодня і складається з пошуку інформації, експерименту, креативного підходу до справи. Але важливо повірити у своїх учнів, сподіватися на успіх, знайти свій підхід, любов'ю осяяти справу нелегку. 

 

 

 

ПСИХОЛОГО-

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ

 

КОНСИЛІУМ

 

 

"АДАПТАЦІЯ П'ЯТИКЛАСНИКІВ"

 

14.12.2017р.

 

 

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ

 

КОНСИЛІУМ

 

ДЛЯ БАТЬКІВ

 

 

 

"АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ"

 

07.12.2017р.

 

ЗАСІДАННЯ

 

МО ВЧИТЕЛІВ

 

ПОЧАТКОВИХ

 

КЛАСІВ

   

 

АТЕСТАЦІЯ

 

ПЕДАГОГІЧНИХ

 

ПРАЦІВНИКІВ

 

2016/2017 н.р.

 

  

   

 

ЗАСІДАННЯ

 

ПЕДАГОГІЧНОЇ

 

РАДИ

 

 

 

ПСИХОЛОГО-

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ

 

КОНСИЛІУМ

 

 

 

"АДАПТАЦІЯ П'ЯТИКЛАСНИКІВ"

Робота з молодими спеціалістами 

Відбулись засідання двох районних методичних об’єднань – вчителів художньої культури з проблеми «Інноваційні технології навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках художньої культури» та шкільних бібліотекарів з проблеми «Роль шкільної бібліотеки в національно-патріотичному вихованні учня»

02 грудня 2015 року в нашій школі було багато гостей: на базі закладу відбулись засідання двох районних методичних об’єднань – вчителів художньої культури з проблеми «Інноваційні технології навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках художньої культури» та шкільних бібліотекарів з проблеми «Роль шкільної бібліотеки в національно-патріотичному вихованні учня».

Про місце художньої культури та роль шкільної бібліотеки в навчально-виховному процесі Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів розповів директор школи Вовк Віктор Миколайович.

Всі учасники засідань переглянули візитку закладу та побували на родинному святі «Я по світу іду в вишиванці» за участю майстрів вишивки села, організованому і проведеному вчителем художньої культури Верешко Софією Іванівною та бібліотекарем Александрюк Ольгою Григорівною.

В ошатно прикрашеній залі кожна з вишивальниць розповіла свою історію захоплення цим видом мистецтва, представила на розгляд присутніх свої найдорожчі роботи – вишиті сорочки, рушники, скатертини, ікони, картини… Величезне різноманіття кольорів, візерунків, а в них – самовираження нашого народу, відображення його цінностей, традицій, культури та історії.

Вчителі художньої культури відвідали відкритий урок в 11 класі «Образотворче мистецтво Далекого Сходу. Китайський живопис» у вчителя художньої культури Верешко Софії Іванівни та взяли участь у роботі круглого столу з проблеми «Інноваційні технології як засіб розвитку творчої активності учнів  на уроках художньої культури», на якому Софія Іванівна презентувала педагогічний інформаційний проект «Естетичний феномен китайського живопису», а вчитель музичного мистецтва школи Самашко П.В. – методичні рекомендації щодо викладання розділу «Музичне мистецтво» в 11 класі.

На розгляд шкільних бібліотекарів представлено посвяту в читачі учнів 2 класу (організатори – шкільний бібліотекар Александрюк О.Г. та класний керівник 2 класу Несторяк О.В.) та інсценізацію «Звірятка лікують книгу». Учні залюбки брали участь у проведенні цих яскравих дійств, ділились прислів’ями та приказками про книгу, відгадували загадки, грали казкових героїв, в образах яких розповідали про правила поводження з книгою, про важливість читання в житті кожного з нас.

Для всіх учасників засідань практичний психолог школи Поліщук Ю.І. провела захід з елементами тренінгу «Удосконалення ціннісного ставлення до себе».

Насамкінець обговорено проведені заходи, підведено підсумки, прийнято рекомендації щодо подальшої роботи.