ЗАХИСТ КЛАСНИХ ПРОЕКТІВ

 

у 2017/2018 н.р.

 

 

 

 

     У І семестрі 2017/2018 н.р. декада «Захист класних  проектів» проводилася з 20.11 до 01.12.2017р..  

 

 

 

 

Загін 11 класу

 

"СВІТАНОК"

 

  

 

 

 

Проект

 

"Сім чудес Путильщини"

 

 

 

 

Загін 9 класу

 

"МУЗА"

 

  

 

 

 

Проект

 

"Славетні імена Буковини"

 

 

 

Загін 8 класу

 

"РОМАНТИКИ"

 

  

 

 

 

Проект

 

"Лікарські рослини 

 

рідного краю"

 

 

 

Загін 7-Б класу

 

"ШУКАЧІ

 

ПРИГОД"

 

  

Проект

 

"Стежками рідного краю"

 

 

 

Загін 7-А класу

 

"КАЛИНА"

 

 

 

Проект

 

"Мій край - Гуцульщина"

 

 

 

Загін 6 класу

 

"БДЖІЛКИ"

 

 

 

Проект

 

"Мед - унікальний засіб лікування

 

у народній медицині"

 

 

 

 

Загін 5-Б класу

 

"ПОСМІШКА"

 

 

 

 

Проект

 

"Мій край - Гуцульщина"

 

 

 

Загін 5-А класу

 

"ПОСМІШКА"

 

 

 

Проект

 

"Мій родовід"

 

 

 

Загін 4 класу

 

"ПРОМІНЦІ"

 

 

 

Проект

 

"Українці, що подолали

 

життєві труднощі"

 

 

 

ЗАХИСТ КЛАСНИХ ПРОЕКТІВ

 

у 2016/2017 н.р.

 

 

 

 

     У І семестрі 2016/2017 н.р. декада «Захист класних  проектів» проводилася з 21.11 до 02.12.2016р..  

 

 

 

Загін 3 класу

 

"ПРОМІНЦІ"

 

 

 

Загін 4 класу

 

 

"КАПІТОШКИ"

 

 

Загін 5 класу

 

 

"БДЖІЛКИ"

 

 

Загін 6-А класу

 

 

"КАЛИНА"

 

 

Загін 6-Б класу

 

 

"ШУКАЧІ

 

ПРИГОД"

 

 

Загін 7 класу

 

 

"РОМАНТИКИ"

 

 

Загін 8 класу

 

 

"МУЗА"

 

 

Загін 10 класу

 

 

"СВІТАНОК"

 

 

Загін 11 класу

 

 

"ЕНЕРДЖІ"

У 2016/2017 навчальному році члени дитячої організації «Горяни», під керівництвом педагога-організатора школи Дроняк Г.В., розпочали роботу над загальношкільним проектом «Обереги з бабусиної скрині». Перший етап роботи над яким передбачає знайти якомога більше інформації про жіночу хустину. Саме тому, розпочато декаду проведенням народознавчого свята «Берегине моя, українська хустко» 25 листопада.

Учні провели народознавче дослідження, з'ясувавши обря­дову роль української хустки; дослідили різні види пов'язування та використання хусток; дослідили, як у творах письменників та художників відображається хустка, як обрядовий атрибут.  

Традиційна, незамінна, така різна, така рідна – українська хустка. Минає час, а вона і досі залишається популярним і модним доповненням жіночого одягу.

Легка, тепла, нарядна, з традиційним національним орнаментом, хустка до лиця і жінкам, і дівчатам. Легенька, мов весняний вітерець. Тепла, мов материнські руки.

А ще – для кожного рідна.

На ній і гроно, і пелюстка,

І небо райдуги на ній...

Мов берегиня вроди хустка

Здавен у нашій стороні.

Такими словами розпочала даний захід Галина Василівна. Під час проведення свята були задіяні загони 4, 5, 6-Б, 8, 11 класів. Протягом заходу всі присутні мали змогу почути вірші про хустину у виконанні: Маковійчук Анастасії, учениці 5 класу, вірш «Візьму бабусину хустину» Тетяни Чорновіл; Маковійчук Таїсії, учениці 6-Б класу, вірш «Хустина»; учениці 8 класу Чучко Марини – вірш «Хустина» Любові Бенедишин. Крім того, учениця 4 класу Поляк Марія, прочитала два авторських вірші «Хустина» та «Моя Україна». Ніжно і лагідно звучав голос учениці 8 класу Чучко Марини під час виконання пісні «Мамина хустина». Під час дефіле учениці 5 та 6-Б класів продемонстрували різні способи пов’язування хусток у нашому селі в минулому та сучасному житті. А танець дівчат 5, 6-Б класів «Два кольори» показав, що хустина відіграє важливе значення і приносить не тільки радість, але й сум.

 Захід супроводжувався презентацією. Із особливим зацікавленням глядачі переглядали слайди, де висвітлювались фотосвітлини моделей в одязі з орнаментом української народної хустки, пошиті сучасними українськими та світовими дизайнерами.

Із захопленням глядачі слухали бібліотекаря нашої школи Александрюк О.Г., яка розповіла про хустку, як важливий атрибут одягу української жінки, історію виникнення православного свята Покрова тощо.

На завершення свята учениці 8 та 11 класів Трач Антоніна та Савчук Наталія заспівали гуцульські коломийки про хустину, а Галина Василівна побажала, щоб хлопці, повертаючись із армії, чи їдучи просто в гості везли своїм мамам, коханим, молодим дружинам у дарунок хустки.  Хай завжди  хустка бе­реже тепло наших душ і живе вічно, як наша невмируща мати – Україна.

Ось і підійшло до завершення наше знайомство з хусткою, яка супроводжувала жінку від народження до смерті, прикрашала життя людини своїми розкішними химерними малюнками у радості і горі.

 

Підводячи підсумки заходу, хочеться висловити сподівання, що ніхто не забуде  про важливий аксесуар української жінки – хустину, і поділиться враженнями з  рідними, а згодом розкаже й своїм дітям.

ЗАХИСТ КЛАСНИХ ПРОЕКТІВ

 

 

у 2015/2016 н.р.

Двічі на рік учні Сергіївської школи у дружньому колі презентують свої здобутки на захисті проектів класних колективів. У другому семестрі тиждень «Захист класних проектів» проходив з 11.04 до 15.04.2016р. Протягом тижня класні колективи підвели підсумки своєї роботи над проектом: поділилися здобутками, проведеними заходами, продемонстрували свої напрацювання та ознайомили з планом роботи над загоновим проектом у наступному навчальному році.

 

На завершення тижня з учнями була проведена пізнавально-інтелектуальна гра «Я люблю Україну» для учнів 2-4 класів та "Люби і знай свій рідний край" для 5-11 класів. В ході гри учні мали змогу продемонструвати свої знання про Україну, її звичаї, обряди, традиції, національну кухню в різноманітних конкурсах: «Казковий», «Кулінарія», «Посуд», «Живописний», «Літературний», «Хто більше», «Переплутаний вислів», «Народознавчий», «Розминка» тощо.

Серед учнів 2-4 класів перемогла "Дружба", а серед 5-11 класів "Всезнайки" поступилися "Інтелектуалам" (162 та 169 балів).

Всі учні нагороджені подяками за участь. 

Захист проектів класних колективів – обмін своїми відкриттями!

 

 Спільна справа завжди зближує, а обмін досвідом – збагачує. Щороку учні Сергіївської школи у дружньому колі презентують свої здобутки на захисті проектів класних колективів.

 

Загони працюють над проектами:

  • 2 клас «Промінці» (кер. Несторяк О.В.) – «Стежками рідного краю» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  •  3 клас «Капітошки» (кер. Ігнатюк В.В.) – «Наші друзі – птахи» (ціннісне ставлення особистості до природи);
  • 4 клас «Пізнайки» (кер. Генцар А.І.) – «Квіти у моєму житті» (ціннісне ставлення особистості до природи);
  • 5-А клас «Калина» (кер. Верешко С.І.) – «Мій родовід – моє коріння» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 5-Б клас «Шукачі пригод» (кер. Бідоча Т.С.) – «Визначні пам’ятки рідного краю» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 6 клас «Романтики» (кер. Кочерган Г.О.) – «Мій край – легенда» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 7 клас «Муза» (кер. Несторяк М.В.) – «Славні імена Буковини» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 8 клас «Юні дослідники» (кер. Прокопюк П.О.) – «Видатні постаті Путильщини» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 9-А клас «Світанок» (кер. Говдан О.В.) – «Гуцульщина – мій край» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 9-Б клас «Патріоти» (кер. Генцар Т.Д.) – «Мій край Гуцульщина» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 10 клас «Енерджі» (кер. Кимович М.О.) – «Вивчення творчості аматорських колективів Путильщини» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  • 11 клас «Науковці» (кер. Вовк Ю.М.) – «Прополіс – унікальний засіб у медицині» (ціннісне ставлення особистості до природи).

Цьогоріч декада захисту проектів проводилася з 23.11 по 04.12.2015р.

24.11.2015р. заступником директора з виховної роботи Несторяк І.Ю. було проведено засідання голів загонів та класних керівників по підготовці до захисту проектів.

Учні 2,3,4 класів захистили проекти 03.12, а учні 5-11 класів – 04.12.

Захисту проектів передував виступ голови дитячої організації «Горяни» - Грицюк Тетяни, учениці 10 класу, яка презентувала дитячу організацію та розповіла про план роботи на 2015/2016 н.р.

Захист супроводжувався презентацією фотоматеріалів проектної роботи: походи, екскурсії, участь у різних конкурсах тощо. Під час захисту проектів голови загонів розповіли про загонові захоплення, напрацювання та про роботу над проектом у 2016 н.р.

Давайте ж і надалі ділитися своїми «відкриттями» з  іншими!

Заступник директора з виховної роботи

 

І.Ю. Несторяк

 

 

ЗАСІДАННЯ ГОЛІВ ЗАГОНІВ ТА КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

 

 

ВИСТУП ГОЛОВИ ДИТЯЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ГОРЯНИ"

ГРИЦЮК ТЕТЯНИ

ЗАХИСТ КЛАСНИК ПРОЕКТІВ ЗАГОНІВ 2, 3, 4 КЛАСІВ

   

    2 клас «Промінці» (кер. Несторяк О.В.) – «Стежками рідного краю» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
         
3 клас «Капітошки» (кер. Ігнатюк В.В.) – «Наші друзі – птахи» (ціннісне ставлення особистості до природи);

      4 клас «Пізнайки» (кер. Генцар А.І.) – «Квіти у моєму житті» (ціннісне ставлення особистості до природи)

ЗАХИСТ КЛАСНИК ПРОЕКТІВ ЗАГОНІВ 5-11 КЛАСІВ

  1. 5-А клас «Калина» (кер. Верешко С.І.) – «Мій родовід – моє коріння» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  2. 5-Б клас «Шукачі пригод» (кер. Бідоча Т.С.) – «Визначні пам’ятки рідного краю» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  3. 6 клас «Романтики» (кер. Кочерган Г.О.) – «Мій край – легенда» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  4. 7 клас «Муза» (кер. Несторяк М.В.) – «Славні імена Буковини» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  5. 8 клас «Юні дослідники» (кер. Прокопюк П.О.) – «Видатні постаті Путильщини» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  6. 9-А клас «Світанок» (кер. Говдан О.В.) – «Гуцульщина – мій край» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  7. 9-Б клас «Патріоти» (кер. Генцар Т.Д.) – «Мій край Гуцульщина» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  8. 10 клас «Енерджі» (кер. Кимович М.О.) – «Вивчення творчості аматорських колективів Путильщини» (ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави);
  9. 11 клас «Науковці» (кер. Вовк Ю.М.) – «Прополіс – унікальний засіб у медицині» (ціннісне ставлення особистості до природи).